Saturday, October 2, 2010

hari ahad yg sunyi..

Salam..

Hari ini adlh hari ketiga aku demam, batuk dan selsema.... ubat da mkn tp still cmni jgk...
tawakkal je la kn... oleh sbb keadaan kesihatan ni jgk.. perjalanan kehidupn aku sehari-hari
terjejas... wat test pn ala kadar je..xleh pikir byk... tido pn terganggu... pas men futsal smlm....
pikir leh tdo nyenyak la sbb bdn da letih.. tp sangkaan aku meleset.. aku xleh tdo smpai suboh..
pas solat subuh bru leh tdo... itu pn xlena... bgn2 still cmni...dmm..selsema.. batuk...
Ble da cmni.. bru rse sedar nikmat kesihatan yg Allah swt kurniakn itu amat bernilai bg tiap2
manusia... itulah sifat yg terdpt bg makhluk yg bernama manusia spt aku ni.... lpe dgn nikmat
yg diberi... Dr ini...aku perlu lebih sedar.. dr mne aku dtg... dn kemana aku pergi... serta tujuan hidup di dunia yg sementara ini..... fikir2kn...

No comments:

Post a Comment